123123 معرفی لپ تاپ هایی برای حرفه ای ها
به وبلاگ خودتون خوش امدید مطلب مورد نیاز خود را در نظرات به ما خبر دهید ممنون

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 850
بازدید هفته : 1297
بازدید ماه : 896
بازدید کل : 99964
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

شلوغ پلوغ

معرفی لپ تاپ هایی برای حرفه ای ها
پنج شنبه 1 تير 1391 ساعت 15:20 | | نوشته ‌شده به دست shahin | ( )
در اینجا ما قصد معرفی چند نمونه از گران‌قیمت‌های با قابلیت را در بازار لپ‌تاپ داریم،نمونه هایی که شاید فقط برای افرادی کاربرد دارد که برای استفاده های تخصصی به لپ تاپی حرفه ای با قابلیتهای سخت افزاری و نرم افزاری بالا نیاز دارند

 نمونه‌های گران‌قیمت لپ تاپ در بازارما به وفور موجود میباشد و مشتریان خاص خود را دارند. نمونه‌هایی که به پردازنده‌های قوی، کارت گرافیک‌های حرفه‌ای و رم‌هایی با ظرفیت بالای حافظه مجهزند. لپ‌تاپ‌هایی که معمولا کاربرانی فوق حرفه‌ای یا بعضا اعیانی دارند. افرادی که شاید به کالا ها فقط از دید نوع برند، تجهیزات ظاهری فول آپشن و گرانی قیمتشان نگاه می کنند و توجهی به تخصص و نیاز خود ندارند !


این چند نمونه عبارتند از:



 

اپل: از این خانواده مدل MD322 در ردیف باقابلیت‌های گران قیمت بازار است که دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده INTEL CORE I7-2.3GHZ رم چهار گیگابایتی از نوعDDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه 750 گیگابایت است. تجهیز به اپتیکال درایو DVD-RW، صفحه نمایش 4/15 اینچی LED، وب کم، بلوتوث، WIFI و... از سایر ویژگی‌های این مک بوک پرو است. این مدل با قیمتی در حدود سه میلیون و 850 هزار تومان تا چهار میلیون تومان به بازار عرضه شده است.

 به گزارش دنیای اقتصاد به غیر از این مدل، MC966LL هم از مک‌بوک ایرهای با قابلیت این برند است که به پردازنده INTEL CORE I5-2.9GHZ، رم چهار گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه 256 گیگابایت SSD مجهز است. صفحه نمایش این محصول هم 3/13 اینچ است. مک‌بوک ایر باقابلیت اپل با قیمتی حدود سه میلیون تا سه میلیون و 100 هزار تومان به فروش می‌رسد.


 


 

سونی:از خانواده سونی مدل SA 3 DGX از لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای و گران بازار است که به پردازنده INTEL CORE I7-2.8GHZ، رم هشت گیگابایتی از نوعDDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه 500 گیگابایت مجهز است.

 صفحه نمایش این لپ‌تاپ حرفه‌ای هم 3/13 اینچ است. تجهیز به وب کم، بلوتوث، پورت HDMI و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. قیمت این لپ‌تاپ هم سه میلیون تا سه میلیون و 50 هزار تومان است.

 مدل Vaio L235FX هم از لپ‌تاپ‌های گران‌قیمت و حرفه‌ای در بازار است که به پردازنده INTEL CORE I5، هارددیسکی با ظرفیت حافظه یک ترابایت و رم چهار گیگابایتی از نوع DDRIII مجهز است. این لپ‌تاپ همچنین به صفحه نمایش 24 اینچی مجهز است و با قیمتی حدود سه میلیون و 700 تا سه میلیون و 750 هزار تومان به بازار عرضه شده است.


 


 

دل: از این خانواده هم مدل L502 از سری XPS در ردیف گران قیمت‌های باقابلیت بازار است. این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده INTEL COREI7-2.0GHZ، رم هشت گیگابایتی از نوعDDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه 750 گیگابایت مجهز است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ گران قیمت هم 6/15 اینچ است. لپ‌تاپ مذکور با قیمتی در حدود دو میلیون و 300 هزار تا دو میلیون و 350 هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است. مدل 3550 هم از سری VOSTRO از لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای و گران قیمت برند DELL است که دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده INTEL CORE I7-2.3GHZ، رم چهار گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه 500 گیگابایت است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ با هم 6/15 اینچ است. این لپ‌تاپ قیمتی در حدود یک میلیون و 650 هزار تا یک میلیون و 700 هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.


 


 

ایسوس:از این خانواده هم مدل NX90 از لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای و گران قیمت بازار است. این لپ‌تاپ به پردازنده INTEL CORE I7-2.9HZ، رم هشت گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت حافظه 500 گیگابایت مجهز است. کارت گرافیکی این لپ‌تاپ هم Nvidia GeForce GT335M DDR3 VRAM 1024 MB UpTo 4096 MB است. در مورد صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم باید بگوییم که لپ‌تاپ حرفه‌ای ایسوس به یک صفحه نمایش 4/18 اینچی مجهز است.این لپ‌تاپ با قیمتی در حدود دو میلیون و 620 هزار تومان به بازار عرضه شده است.

 مدل N55 SF هم از دیگر لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای ایسوس در بازار داخلی است که به پردازنده INTEL CORE I7-2.2GHZ، رم هشت گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت حافظه 750 گیگابایت مجهز است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم 6/15 اینچ است. لپ‌تاپ مذکور با قیمتی حدود دو میلیون تومان به بازار عرضه شده است.



اچ‌پی: مدل DV6-6190 از لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای و گران قیمت برند اچ پی است. این لپ‌تاپ هم مانند سایر نمونه‌های حرفه‌ای موجود در بازار به پردازنده INTEL CORE I7-2.0GHZ مجهز است. تجهیز به رم هشت گیگابایتی از نوع DDRIII هارددیسکی با ظرفیت حافظه یک ترابایت و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. صفحه نمایش لپ‌تاپ مذکور هم 6/15 اینچ است. این لپ‌تاپ با قیمتی در حدود دو میلیون و 120هزار تا دو میلیون و 150 هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: معرفی لپ تاپ هایی برای حرفه ای ها ,

آرشیو کامل نوشته های پیشین